ClanLoos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlands talige Runescape-clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Araxxor......

Ga naar beneden 
AuteurBericht
CL Big Draco
Admin



Aantal berichten : 1189
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 44

Araxxor...... Empty
BerichtOnderwerp: Araxxor......   Araxxor...... Emptywo 10 sep 2014, 00:30

Ik zou wel eens willen weten hoe je araxxor zou moeten killen....zoals wat armour, wat in invent..., welke tactiek etc....

Araxxor...... 250px-Araxxor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Araxxor...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Araxxor......   Araxxor...... Emptyma 15 sep 2014, 11:27

CL Big Draco schreef:
Ik zou wel eens willen weten hoe je araxxor zou moeten killen....zoals wat armour, wat in invent..., welke tactiek etc....

Araxxor...... 250px-Araxxor

Het beste blijft videos kijken voor boss guides, maar ik doe een poging

Hoe ik mijn kill gehaald heb:

Equipment:

Superior death lotus
Dual ccb
Asc bolts
Superior lethian ring
Max cape/Ranged kiln cape/ava's attractor (ik had comp toen)
Glaiven boots
Dragonrider amulet
Barrow's gloves
Sign of death (equippen bij phase 4)

Inventory:

Ovl flask
Renewal flask
Super restore/pray flasks (stuk of 3-4 neem ik aan)
Enhanced excalibur als je die hebt voor phases 1-3
Shield voor als je shield abilities wilt usen soms (kan helpen)
vijftal sara brew flasks
rest van inv rocktails

Yak:

Vol met sara brew flasks

Araxxor:

Bestaat uit 4 phases:

1) een inleidende phase om zijn specs te leren kennen zeg maar
2) een path phase die je zelf kan kiezen (keuze uit 3, 2 er van tegelijk beschikbaar, roteert om de 4 dagen)
3) een combo phase (combineert de 2 open paden in 1 phase)
4) araxxor wordt vermoord door een grotere spin, nu moet je araxxi killen

Fase 1

Hij kan hier drie specs doen, die doet hij altijd na 4 of 5 aanvallen:

- Sweep attack: hij trekt je naar hem toe, en mept met zijn voorpoten tegen je aan (gevaarlijkste)
- Cocoon: hij wikkelt je in een web
- Web heal: hij wikkelt zichzelf in een web en healt zich

Als je tijdens of vlak na zijn 4e aanval (mag ook wat vroeger) freedom/anticipation doet, kan je heel wat damage vermijden!! Met freedom/anticipation trekt hij je niet meer naar zich toe met de sweet attack en duurt de cocoon veel minder lang. Om uit de cocoon te geraken, moet je ergens spammklikken (op de spot naast je is het makkelijkste, weet niet meer of op jouw spot ook werkt, indien ja zou dat zelfs nog makkelijker zijn) tot je vrij komt. Met de web heal kan je kiezen of je hem gwn laat healen, of je hem blijft aanvallen, maar zelf damage neemt, de beste optie is hier om hem te laten healen (is maar 5k hp).

Bij het begin van het gevecht een web al in de fik steken zodat het pad naar fase 2 al open is, maar je moet araxxor wel dpsen totdat hij minder dan 5k hp over heeft voor je via het web gaat.

Fase 2

Hier zijn er 3 paden, waarvan er slechts 2 tegelijk open zijn:

1) minnions
2) acid
3) light

minnions

Araxxor spawnt 20 minnions (niet in 1x) en deze moet je doden.
Er zijn 2 gevaarlijke minnions:

- mirrorback (reflect alle damage die je doet op araxxor), een grijze spin
- pulsing (healt araxxor), een groot rood lijf

Deze 2 moet je zo snel mogelijk doden vanaf dat ze spawnen, daarna kan je je weer focussen op de rest.

Soms zal hij ook 2 of 3 eieren spawnen en schiet hij een vuurbal af, het beste hiermee is om op de eieren te gaan staan (de middelste) en zorgen dat de vuurbal je hit als je op de eieren staat. Dit voorkomt nog meer minnions en heel wat damage, maar enraget araxxor wel beetje.

In deze fase is het ook de bedoeling om araxxor te dpsen totdat hij 5k hp left heeft en alle minnions te killen.

acid

Heb zelf geen ervaring met dit pad, maar volgens mij moet je araxxor hierbij luren in die acid pool en op de muur gaan staan totdat die breekt. Beter kijk je op wiki voor dit pad ofzo.

Hij moet acid dinken uit acid pool tot ie 100 (solo) of 200 (duo) acid opgenomen heeft (zie je in zo'n bar vanboven)
Eenmaal je dat klaar hebt moet je op de muur lopen totdat die breekt.
Hij zal af en toe ook een spider spawnen met een timer op, deze moet je ontwijken, anders word je 1 hitted.

light

Wss makkelijkste pad.
Alles wordt donker op een cirkel van licht na, hierin moet je gaan staan om damage te vermijden. Hij zal ook af en toe die eieren spawnen (zie 1ste pad). Het is je eigen keuze hier om in het licht te gaan staan of er voor zorgen dat er geen minnions komen uit die eieren. Ik ging zelf altijd in het licht staan, tenzij de eieren vlak naast het licht zaten. Om de minuut zal araxxor je zelf ook aanvallen en jij moet op een pijltjestoets drukken:

1) linkerpoten van araxxor bewegen (dus rechts op je scherm) -> rechterpijltoets
2) rechterpoten van araxxor bewegen (dus links op je scherm) -> linkerpijltoets
3) voorpoten staan open -> pijltje omhoog
4) voorpoten zijn gesloten -> pijltje omlaag

Na 2x succesvol, zal hij de barrier breken en kan je naar fase 3.

Fase 3

Combineert de 2 open paden, dus heb je 3 mogelijkheden:

1) 1 + 2
2) 2 + 3
3) 1 + 3

1 + 2

Hij spawnt minnions en acid spiders, dus de minnions killen (opgelet op mirrorback en pulsing) en de acid spiders proberen te luren zodat araxxor ze opeet. Wat je kan doen is eerst alle 20 minnions killen en dan pas op de acid spiders focussen. Hier zal hij ook die timer spin spawnen, dus deze ook ontwijken!

2 +3

Acid spiders en darkness, dus in de verlichte spot gaan staan en de acid spiders luren zodat hij ze opeet. (makkelijkste van de 3)

1 +3

Minnions en darkness, dus 20 minnions killen en in de verlichte spotten gaan staan.

In de 3 gevallen zal hij weer de specs gebruiken van fase 1 (ik geloof dat hij dat in fase 2 ook doet behalve bij 3e pad, die van darkness/light).

Als die taken er eenmaal opzitten en araxxor 0 hp heeft (je kan hem dpsen als je moet wachten op minnions, maar zorg dat hij niet doodgaat voor alle minnions dood zijn), zal fase 4 starten aan de hand van een cutscene.

fase 4

TIP: hiervoor op revolution staan is zeker aangeraden! Probeer vlak na de cutscene en voor hij je weer aanvalt naar revolution te veranderen.

In deze fase moet je hele tijd prayswitchen tussen mage en ranged. (Mage is wat feller groen dan ranged) Beste is om pas naar ranged pray te switchen als de mage missile je bijna hit. Zo is het de hele tijd 1 mage en 2 range missiles en moet je gwn op het ritme blijven prayswitchen. Dit is het belangrijkste van heel de fase.

Araxxi zal ook cocoon en sweep attack gebruiken.

Eenmaal nog 50k hp over, zal araxxi nog meer beginnen hitten en op 25k hp over zal hij een black acid spawnen.
Het beste is om rond de 26k hp een ultimate te gebruiken (unload of death swiftness, weet zelf niet wat het beste is, ik denk unload), zodat hij al weinig hp over heeft met die black acid. Black acid zelf zal 5x stoten voor hij op jou komt. Je kan zien dat hij op jou springt als je een rode hitsplash ziet. Vanaf dat je een rode hitsplash op je ziet, moet je 1!!!!! square bewegen. Daarna zal de black acid weer 5x stoten voor hij je hit, maar normaal is araxxi tegen dan al dood.

Dus fase 4 kort samengevat: prayswitchen, food eten en stilstaan tot black acid op je komt, dan pas 1 square bewegen.

Tip: de attack style van araxxor is te zien aan zijn poten:

- rood: melee
- groen: ranged
- blauw: mage

Als araxxor naar beneden komt in het begin van het gevecht en je ziet dat zn poten rood zijn, uitloggen en opnieuw beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CL Big Draco
Admin



Aantal berichten : 1189
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 44

Araxxor...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Araxxor......   Araxxor...... Emptyma 15 sep 2014, 13:31

thnx das een duidelijke uitleg Araxxor...... 1292504651
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Araxxor...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Araxxor......   Araxxor...... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Araxxor......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ClanLoos  :: Bosses-
Ga naar: